Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за маслен филтър ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за маслен филтър ?

    Дойде време за смяна на маслото та въпроса ми е относно филтъра ?
    Понеже така се стекоха обстоятелствата имам два филтъра от различна марка !Въпроса е кой да използвам ?
    Филтрите са единия е MANN FILTER W7003 а другия е MAHLE ORIGINAL OC458 !Този на MANN ми се вижда
    много малък някак си като детска играчка.Също така на MAHLE нямам информация на колко бара му е клапана на отваряне
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

  • #2
    Толкова е Манн-а малък но това е модела отваря на 1,30 бара като има и невъзвратен клапан!
    Като цяло по размер на тяло и резба може да си избереш който филтър искаш, аз лично ползвам само на Манн, с Махле приключих...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Толкова е Манн-а малък но това е модела отваря на 1,30 бара като има и невъзвратен клапан!
      Като цяло по размер на тяло и резба може да си избереш който филтър искаш, аз лично ползвам само на Манн, с Махле приключих...
      Какво се случи с MAHLE ,че не ги предпочиташ ?Да за MANN на сайта им дават какви са характеристиките му !Но за MAHLE не намирам нищо такова
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #4
        Лампата на маслото след първи старт гаснеше около 2-3 сек. При Манн веднага
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Лампата на маслото след първи старт гаснеше около 2-3 сек. При Манн веднага
          Имаш предвид лампата за маслото LOW ENGINE OIL
          PRESSURE ? Тъкмо ще си направя експеримент да видя как ще е при мен !В момента е с CLEAN FILTERS DO1822 никакви грижи, за 7000км а струва само 5-6 лв.А тези за 20+ лева правят проблеми егаси и работата !
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #6
            От близо 5 години ползвам на абсолютно всички коли под мое ръководство само и единствено MANN Part No. W719/22.
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              От близо 5 години ползвам на абсолютно всички коли под мое ръководство само и единствено MANN Part No. W719/22.
              Съжалявам PORSCHE не карам !!!
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #8
                интересна дискусия се задава,какъв ли е реалният процент масло което се филтрира при тия ниски филтри и клапан на 1,2-1,3 бара а колко ли са с филтъра който предлага феро
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #9
                  От известно време съм с MANN W712/16. Нямам забележки, каквито съм имал спрямо други филтри на които възвратният клапан не работи устойчиво коректно.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                    интересна дискусия се задава,какъв ли е реалният процент масло което се филтрира при тия ниски филтри и клапан на 1,2-1,3 бара а колко ли са с филтъра който предлага феро
                    Аз лично филтъра споменат от колегата W719/22 не бих сложил !Това е филтър за Порше
                    1.Не е произведен за тази кола и този двигател
                    2.Отваря на 2,2 бар и има два възвратни клапана !
                    3.Колата е пусната от завода с оригинален филтър който реално е бил производство на UFI...а филтъра за този двигател предлаган от UFI е на 1.2 бар и един възвратен клапан
                    4.Мисля,че всеки разумен човек би си сложил част произведена точно за неговия модел кола и вид двигател !
                    5.Не искам да споря с никой за никакви филтри !
                    6.Въпроса ми беше единствено за два модела филтри/споменати са по напред/
                    7.Оригиналния номер на филтъра е 46796687 който иска да се осведоми кой са филтрите отговарящи на този номер !
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      То и за моят мотор производителят не е препоръчал масло 10W60, но практиката показва това, че с оглед редица обстоятелства, то се оказва по-подходящото.

                      Не виждам някой да спори. Просто всеки излага личните си наблюдения.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        а дали това масло не налага избора и на друг филтър,иначе и аз съм на мнение да се придържаме към фабричните стойности. Искам да вметна само, че фабричните решения много често са компромис и ние няма как да знаем къде компромисите са били повече или по-малко.
                        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          То и за моят мотор производителят не е препоръчал масло 10W60, но практиката показва това, че с оглед редица обстоятелства, то се оказва по-подходящото.

                          Не виждам някой да спори. Просто всеки излага личните си наблюдения.
                          Имах предвид да не почваме спорове а лични наблюдения като казваш ти !
                          И всеки да спомене с какъв е в момента или с кой е най доволен !
                          Иначе всеки може да напише един модел филтър и да каже аз съм с такъв и в същото това време да е с съвсем с друг поставен на колата му !
                          Също така виждам,че ти си с точно този модел филтър препоръчан/произведен/ за твоята кола !
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                            Имах предвид да не почваме спорове а лични наблюдения като казваш ти !
                            И всеки да спомене с какъв е в момента или с кой е най доволен !
                            Иначе всеки може да напише един модел филтър и да каже аз съм с такъв и в същото това време да е с съвсем с друг поставен на колата му !
                            Също така виждам,че ти си с точно този модел филтър препоръчан/произведен/ за твоята кола !
                            Дори не съм се интересувал от модела филтър, препоръчан за моята кола а единствено на препоръката на коректен търговец. Оттам нататък идва това, което лично и единствено мога да наблюдавам - работата на възвратния му клапан.
                            Колата я карам веднъж седмично и индикаторът за ниско маслено налягане гасне веднага със стартирането на мотора. Това е показателно за изрядно работещ възвратен клапан, защото е съумял да задържи маслото в магистралата в продължение на седмица. Имал съм знайни и незнайни филтри, които не се справят с това дори и за една нощ.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Имаш предвид лампата за маслото LOW ENGINE OIL
                              PRESSURE ? Тъкмо ще си направя експеримент да видя как ще е при мен !В момента е с CLEAN FILTERS DO1822 никакви грижи, за 7000км а струва само 5-6 лв.А тези за 20+ лева правят проблеми егаси и работата !
                              На 156-цата слагам този - http://catalog.mann-filter.com/EU/en...lter/W%20714~4

                              Същия на размер е като твоя, но е точно това което искаш -> Висок !
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X